Skargi
W My Steel BV każdego dnia staramy się robić wszystko, co możliwe, aby zapewnić najlepszą obsługę. Oczywiście zawsze może się zdarzyć, że nie będziesz z czegoś zadowolony. Masz skargę dotyczącą artykułu lub naszych usług? Zgłoś ją do naszego działu obsługi klienta, abyśmy mogli omówić skargę i wspólnie znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Adres e-mail: info@mysteel.nl
Nadal nie udało Ci się rozwiązać z nami sporu?
W takim razie możesz zgłosić spór do mediacji za pośrednictwem WebwinkelKeur. Od 15 lutego 2016 r. konsumenci w UE mogą również zgłaszać skargi za pośrednictwem platformy ODR Komisji Europejskiej. Platformę ODR można znaleźć pod adresem http://ec.europa.eu/odr. Jeśli Twoja skarga nie jest jeszcze rozpatrywana w innym miejscu, możesz złożyć skargę za pośrednictwem platformy Unii Europejskiej.