Wysyłka i płatność

Jak zostanie wysłany mój produkt?

Każde zamówienie jest starannie pakowane, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Produkt zostanie dostarczony w paczce. W zależności od łącznej liczby paczek lub rozmiaru produktu może być konieczne dostarczenie zamówienia na palecie.

W przypadku przesyłek pocztowych w Holandii i Belgii współpracujemy z firmą DPD. Otrzymasz od nich wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.

Wysyłka towarów na palecie w Holandii i Belgii jest realizowana przez Micodo. Otrzymasz od nich wiadomość tekstową z informacją o czasie dostawy.

Jakie są dni dostawy?

DPD dostarcza nasze paczki od poniedziałku do soboty w Holandii i Belgii.
Jeśli towary są dostarczane na palecie, będą one dostarczane przez Micodo od poniedziałku do piątku w Holandii i Belgii.

O której godzinie zostanie dostarczona moja paczka lub paleta?

Wszystkie paczki DPD są dostarczane między 8 rano a 6 wieczorem.
Przesyłki paletowe Micodo są dostarczane między 8 rano a 5 po południu.

Jaki jest czas dostawy mojego produktu?

Jeśli chcesz wiedzieć, kiedy możesz spodziewać się swojego produktu, najpierw kliknij wybrany produkt w sklepie internetowym. Na stronie produktu czas dostawy znajduje się bezpośrednio pod ceną.

Czy mogę śledzić przesyłkę lub paletę?
Paczki są wysyłane przez przewoźnika DPD.
Towary na palecie są wysyłane przez Micodo.

DPD

Gdy zamówiony produkt zostanie zapakowany przez MySteel i opuści nasz obszar produkcyjny, otrzymasz wiadomość e-mail od tego przewoźnika potwierdzającą wysyłkę wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Za pomocą tego linku można sprawdzić, w jakim dniu i o której godzinie zamówienie zostanie dostarczone.
DPD poinformuje Cię również e-mailem na jeden do dwóch dni przed dostawą, o której godzinie paczka zostanie dostarczona. * Rano w dniu dostawy DPD poinformuje e-mailem o 1-godzinnym okresie, w którym przesyłka zostanie dostarczona.
Kierowca poprosi o podpisanie potwierdzenia odbioru przy dostawie.
*Wpiątek wieczorem zostaniesz poinformowany, kiedy przesyłka zostanie dostarczona w poniedziałek.

Micodo

Gdy zamówiony produkt zostanie zapakowany przez MySteel i opuści nasz obszar produkcyjny na palecie, otrzymasz potwierdzenie wysyłki e-mailem od MySteel.
Wieczorem przed dostawą firma Micodo wyśle wiadomość tekstową z informacją o 3-godzinnym przedziale czasowym, w którym kierowca przyjedzie dostarczyć paletę następnego dnia roboczego. *
Kierowca Micodo zadzwoni również na Twój numer telefonu pół godziny wcześniej, aby poinformować Cię, że przyjedzie za pół godziny.
Dostawa do Belgii; wysyłka palet do Belgii jest zazwyczaj realizowana przez Micodo. W niektórych przypadkach Micodo przekaże przesyłkę swojemu belgijskiemu partnerowi Widem. W takiej sytuacji przesyłka dotrze dzień później.
Kierowca poprosi o podpisanie potwierdzenia odbioru przy dostawie.

Jakie są koszty wysyłki?

NL/BE: Zamówienie powyżej 250 € zostanie wysłane bezpłatnie*.

Koszty wysyłki zależą od kategorii produktu.

Koszty wysyłki ponoszone są tylko raz, niezależnie od liczby produktów.

* Z wyjątkiem obrzeży o długości 2400 mm, koszty wysyłki są zawsze ponoszone, niezależnie od kwoty zamówienia.

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?
Gdy produkt w MySteel zostanie zapakowany i będzie gotowy do wysyłki, otrzymasz potwierdzenie od naszego partnera DPD, że paczka została wysłana. Zawiera ono również link do śledzenia przesyłki. Ten e-mail jest zatytułowany: "Twoje zamówienie zostało wysłane".
Gdy produkt zostanie umieszczony na palecie w MySteel i będzie gotowy do wysyłki, użytkownik otrzyma od MySteel wiadomość e-mail z potwierdzeniem o nazwie: "Twoje zamówienie zostało wysłane".
Z tych wiadomości e-mail nie można wywodzić żadnych praw. Wynika to z faktu, że daty zależą od ruchu sezonowego i przewoźników DPD lub Micodo, z którymi współpracujemy. Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówione produkty tak szybko, jak to możliwe.

Nie otrzymałem (jeszcze) wiadomości e-mail z informacją o śledzeniu przesyłki, co mogę zrobić?
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z członkiem naszego zespołu obsługi klienta.

Funkcja śledzenia przesyłki nie działa, co mogę zrobić?
Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta naszych partnerów DPD lub Micodo.

Co stanie się z moją paczką lub paletą, jeśli nie będzie mnie w domu?
Jeśli nie ma Cię w domu w czasie dostawy paczki, nie udzielono zgody na odbiór, a Twoi sąsiedzi również nie mogą odebrać paczki, DPD zabierze paczkę do najbliższego punktu odbioru paczek DPD. Zawiadomienie o braku możliwości odbioru w domu, pozostawione przez kierowcę, poinformuje o tym, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę.
Jeśli produkt został wysłany na palecie przez Micodo, kierowca skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby poinformować Cię, że paleta zostanie umieszczona w pobliżu domu, w ogrodzie lub na chodniku. Micodo ma pozwolenie na umieszczenie tej palety.

Kod śledzenia mojej przesyłki wskazuje, że została ona dostarczona, ale nic nie otrzymałem. Co powinienem teraz zrobić?
Jest nam niezmiernie przykro, że nie otrzymałeś jeszcze swojego produktu. Aby dowiedzieć się, gdzie dokładnie znajduje się Twoja paczka, chcielibyśmy rozpocząć dochodzenie z przewoźnikiem DPD. Czy mógłbyś się z nami skontaktować? Wtedy natychmiast rozpoczniemy pracę, aby rozwiązać tę sprawę tak szybko, jak to możliwe.

Płatność
Za zamówienie można zapłacić za pośrednictwem iDEAL, Bancontact, przelewu przedpłaconego, płatności Klarna, PayPal lub kartą kredytową.



iDEAL
Dzięki iDEAL możesz bezpiecznie i łatwo zapłacić za swoje zamówienie. Płatności można dokonać za pośrednictwem bezpiecznego środowiska internetowego własnego banku. Nie musisz tworzyć konta, aby zapłacić za pomocą iDEAL, ale po prostu zaloguj się przy użyciu tej samej bezpiecznej metody, której używasz do bankowości internetowej. Ta metoda płatności nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Płatność z góry
Jeśli wybierzesz płatność z góry, po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail od Mollie (operatora płatności) zawierającą szczegóły płatności. Użytkownik przelewa kwotę na numer konta podany w wiadomości e-mail, korzystając z numeru referencyjnego płatności. Ta metoda płatności nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.


Płatność Klarna po dostawie
Możesz wybrać płatność za zamówienie po dostawie. Najpierw otrzymasz zamówienie, a następnie musisz zapłacić fakturę firmie Klarna w ciągu 14 dni. Klarna przeprowadza cały proces po dokonaniu płatności. Aby skorzystać z tej usługi, musisz mieć ukończone 18 lat. Jeśli zapłacisz w terminie, unikniesz dodatkowych kosztów związanych z Klarna i zapewnisz sobie możliwość ponownego korzystania z usług Klarna w przyszłości.

Po wybraniu usługi Klarna post-pay zostaniesz poproszony o podanie niektórych swoich danych. Na podstawie tych danych Klarna sprawdza, czy użytkownik kwalifikuje się do płatności po dokonaniu płatności. Ta metoda płatności nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Rozłożenie płatności Klarna na raty
Płatność ratalna Klarna pozwala płacić za zakupy w ratach. Co 30 dni płatność jest automatycznie pobierana z konta. Aby korzystać z tej usługi, musisz mieć ukończone 18 lat. Jeśli zapłacisz na czas, unikniesz dodatkowych kosztów z Klarna i zapewnisz sobie możliwość ponownego korzystania z usług Klarna w przyszłości.

Gdy zdecydujesz się na płatność spreadem Klarna, zostaniesz poproszony o podanie niektórych swoich danych. Na podstawie tych danych Klarna sprawdza, czy kwalifikujesz się do płatności w ratach. Nie pobieramy dodatkowej opłaty za tę metodę płatności.


Bancontact
Dzięki Bancontact możesz płacić za zakupy online niezawodnie, bezpiecznie, łatwo i bez dodatkowych kosztów. Z Bancontact można korzystać bezpośrednio za pomocą belgijskiej karty debetowej, bez konieczności zakładania konta. Bancontact jest odpowiedni dla wszystkich głównych belgijskich banków. Nie pobieramy dodatkowej opłaty za tę metodę płatności.


PayPal
PayPal to bezpłatna usługa płatności online, która umożliwia bezpieczne rozliczanie zamówień. Korzystanie z PayPal jest bezpłatne i można łatwo połączyć swoje konto z kartą kredytową (Mastercard, Visa, American Express lub Discover) lub kontem bankowym. Nie pobieramy dodatkowej opłaty za tę metodę płatności.


Karta kredytowa
Możesz u nas zapłacić kartą kredytową MasterCard lub VISA. Wprowadzasz dane za pośrednictwem bezpiecznego połączenia, więc nie ponosisz żadnego ryzyka. Ta metoda płatności nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.


In3
Ta szybka i bezpieczna metoda płatności pozwala płacić w 3 nieoprocentowanych ratach przez 60 dni za pośrednictwem iDeal. Nie pobieramy dodatkowej opłaty za tę metodę płatności.


Apple Pay Apple Pay oferuje łatwy, bezpieczny i chroniony sposób płatności online. Płatność za pomocą Apple Pay jest szybsza niż tradycyjne metody płatności, takie jak karty kredytowe i inne metody płatności. Nie pobieramy dodatkowej opłaty za tę metodę płatności.